AArtykuły i newsy Odzież z Tesco
18 stycznia 2018
Tesco to sieć znana w całej Polsce, dbająca o swoich klientów każdego dnia. Komfortowy ubiór przydaje się na co dzień, dlatego też marka stale doskonali ofertę – w efekcie lepiej przysługując konsumentom. Celem marki jest uszczęśliwienie klientów przy pomocy ubrań o wysokiej jakości. Odzież z Tesco ma odznaczać się przystępnymi cenami, a także spełnieniem wszystkich obowiązujących trendów.
Tesco odzież
Kolekcja Tesco jest przygotowywana przez cały szereg profesjonalistów. Zgrany zespół projektantów codziennie pracuje w pocie czoła, aby stworzyć kolekcję dopasowaną do potrzeb użytkowników. Inspiracje czerpane są ze światowych wybiegów, a także codziennych obserwacji. Każdy detal ma znaczenie. Projektanci nieustannie analizują oraz selekcjonują najważniejsze trendy takie jak: tkaniny, kolory czy też sylwetki. Wszystko zaś po to, aby stworzona kolekcja, odpowiadała najnowszym trendom w modzie. Jednocześnie dopasowując się do jak największego grona odbiorców.

Tesco odzież – oferta
Oprócz wysokiej jakości, istotnym czynnikiem są również przystępne ceny. To właśnie one determinują ogólny sukces marki. Odzież Tesco ma zachwycić przede wszystkim jakością proponowanych kolekcji. Wysoki oferowany standard to efekt współpracy z najlepszymi dostawcami. W ramach kooperacji, stale testuje się oraz poprawia jakość wyrobów. To jednoczesna gwarancja otrzymania produktów o wysokiej trwałości (tkaniny). Przy produkcji kolekcji, wykorzystuje się innowacyjne technologie oraz ulepszone metody. Wszystko po to, aby stworzyć ostatecznie produkt kompletny.
Clubcard
Tesco Clubcard to program stworzony z myślą o stałych klientach sieci. Pozwala on na pełne cieszenie się usługami oferowanymi przez markę. Przy każdych zakupach w F&F, zbiera się punkty. Następnie są one przekształcane bezpośrednio na benefity. Zasada jest tu bardzo prosta. Liczba benefitów rośnie wraz z wielkością dokonywanych zakupów. Punkty wymienia się na kupony rabatowe lub też przeznacza na inne oferty handlowe. Clubcard to korzyść, którą klient odczuwa każdego dnia.

Społeczna Odpowiedzialność Biznesu
Tesco to marka globalna. Z tego tytułu, spoczywa na niej odpowiedzialność za środowisko, a także społeczeństwo. W sferze takich tematów, duże podmioty rynkowe winny dawać przykład prawidłowych działań. Etyka pracy oraz ochrona środowiska to kwestie kluczowe z perspektywy działalności firmy. Dlatego też kwestie społeczne oraz środowiskowe, uwzględniono przy produkcji kolekcji F&F. Odzież Tesco powstaje wyłącznie w fabrykach, które otrzymały pozytywną ocenę niezależnego grona ekspertów oraz wdrożyły zasady pracy szeroko opisane przez Inicjatywę Etycznego Handlu (ETI).
Nasza historia
Początki marki F&F miały miejsce w roku 2000 w Wielkiej Brytanii. Intensywny rozwój doprowadził do znaczącej ekspansji. F&F w 2008 roku stało się międzynarodową marką (podbijając rynki Czech, Słowacji, Węgier oraz Polski). Dalsza działalność to pasmo kolejnych sukcesów. W ciągu dwóch lat, F&F osiągnęło status globalnej firmy. Dotarło na Daleki Wschód (Malezja, Tajlandia, Korea Południowa czy też Chiny). Na dzień dzisiejszy, markę F&F znajdziemy w blisko 600 sklepach w Europie Środkowej oraz 150 franczyzowych na całym świecie.
Kliknij tutaj
aby zobaczyć aktualną gazetkę
sklepu: Drogerie Natura